მოსწავლეთა სწავლის პროგრესის შეფასების მეთოდების ამსახველი მასალა
თვითოეული მოსწავლისათვის ვადგენ იმ კრიტერიუმებს ,რითაც მოსწავლისათვი მისაღწევი შედეგების გაზომვას შევძლებ. ამ კრიტერიუმებს სქემის სახით ვაყალიბებ და თვითოეულ მათგანს სამ ხარისხიან შეფასებას ვაძლევ : ყოველთვის, ზოგჯერ, არასდროს ამით ვქმნი მისაღწევი შედეგის შეფასების ინსტრუმენტს- შეფასების სქემას-რომელიც ასე გამოიყურება
|
ყოველთვის
|
ზოგჯერ
|
არასდროს
|
ასრულებს საშინაო დავალებებს
|
|
|
|
შეუძლია გუნდში მუშაობა
|
|
|
|
აქტიურად ერთვება დისკუსიებში
|
|
|
|
ამის შემდეგ ვგეგმავ ისეთ ღონისძიებებს ,რითაც შვძლევ სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებას. დავუთმობ დროს ისეთ აქტივობებს როგორიცაა როლური თამაშები.ძიება მისთვის საინტერესო მასალის ინტერნეტში. მივცემ უფლებას თვითონ შეარჩიოს საპრეზენტაციო თემა.
პერიოდულად მოსწავლეს ვაფასებ ამ სქემის საშუალებით ვგეგმავ და ვახორციელებ მისი პრობლემის დაძლევის გზებს .ამ შეფასების სქემის საშუალებით ადვილად ვაფასებ მოსწავლის სწავლის პროგრესს.
ვიცავ შეფასების ძირითად პრინციპებს ეს პრინციპებია: სანდოობა ვალიდურობა, გამჭვირვალობა და ობიექტურობა.
No comments:
Post a Comment